V Zell am See opäť vydarené sústredenie

Ako to už býva pravidlom, do druhej časti sezóny trávime u Peťa v penzióne, kde jeho zamestnanci sa o nás vzorne starajú. :) Už len trénovať a dobre spať, lebo počasie sme mali na objednávku. Desať dní preverilo každého a dúfam, že sa to objaví na niektorých z nás. Prečítajte si v reportoch, ako sme sa mali. :)

Dominika: Prekrásne prostredie Álp, vysoké vrchy, dlhé údolia a presne tam som bola na mojom prvom triatlonovom sústredení. Plávanie v studenej vode, dlhé hodiny na bicykli, hodinka a pol v posilke (Maroško mi pochválil techniku premiestnenia) a moja najobľúbenejšia časť – beh sa striedali s oddychom pri pivku, prípadne nejakom Jagermeistri ;) Ani typické reči nášho najúžasnejšieho trénera ma neodradili a o rok sa tam vidíme znova :)

Daniel: Tento rok som prišiel na sústredko v Zell am See až 3. deň, takže zatiaľ čo som sa hecoval, že konečne začíname makať, keď som už teda prišiel, tak chalani už mali čo to za sebou. Tento postoj ma prešiel hneď na druhý deň a nezmenil sa až do konca pobytu. Bežecké úsekové tréningy mi dali zabrať asi najviac, ale bolo tam toho oveľa viac. Ranné plávanie vo vonkajšom bazéne, pred ktorým muselo vždy celú noc pršať, aby sme sa tam ráno nebodaj nedrkotali. Cyklistických tréningov mohlo byť z mojho pohľadu viac, kedže som stihol len 2, zato ten druhý v podobe výstupu na najvyšší kopec v rakúsku má odteraz určite svoje čestné miesto v srdiečku. Netreba zabudnúť na plávanie v jazere počas dažda, samozrejme, znie to romanticky, ale my sme skôr striehli na príchod bleskov a boli pripravení utekať. Dvojitá návšteva posilky už bola len čerešničkou na torte, ktorá dokázala vždy pekne odpáliť svaly na nasledujúce dni. Počasie nám mohlo ku koncu vyhovieť trochu viac, keďže sme museli presúvať tréning za tréningom, kvôli nepriaznivému dažďu a zažili sme aj troj-centimetrové krúpy, ktoré napáchali nemálo škody naším vozidlám. Inak bolo báječne, veľa srandy na izbe aj pomimo, večerný stret s veveričkou alebo pretekanie vody cez strop z izby nad nami. Dúfam, že sme poriadnne pripravený na náš prvý štart na európskom poháre v českom Tábore a toto makanke nevýde nazmar.

Oliver: Moje tretie sústredenie tento rok v Zell am see dopadlo asi najlepšie. Nič sa mi nestalo! Nepadol som takže to je nejaký pokrok. Inač bolo super, všetci sme sa zlepšili a nabrali nové sily. Počasie nám tiež vyšlo až na tie posledné dni. Bike ako minulý rok bol krásny, stále sa dalo nad niečim kochať. Plávanie skončilo najhoršie. Všade bola studená voda, či v jazere alebo v bazéne. Vždy ma triaslo ešte polhodinu po doplávaní. Ďaľšiu zábavu sme zažili na stúpaní na Grossglockner na, ktorý sa dúfam nikdy nevrátime alebo napríklad riskantné plávanie v jazere počas búrky.

Rasťo: Druhýkrát som sa zúčastnil letného sústredenia v Zell am See a opäť ho hodnotím pozitívne. Za 10 dní sme toho veľa naplavali, nabicyklovali a nabehali. Keďže som 2 mesiace predtým poriadne netrénoval kvôli škole, niektoré tréningy mi dali poriadne zabrať, ale aj vďaka mojím tímovým kolegom som všetko nakoniec zvládol. Najviac som si užil cyklistické tréningy v peknom horskom prostredí, hlavne výjazd na Grossglockner, kde sme šľapali vyše 2 hodiny do kopca ale výhľad zhora stal za tu drinu. Celkovo som so sústredením spokojný a verím, že natrénované kilometre sa prejavia na pretekoch v druhej časti triatlonovej sezóny.